Saturday, March 29, 2008

Lennupileti kaotus

Tagasilennupileti kaotus maksis mulle Gatwickis 39 naela ja kolmveerand tundi asjatamist.

Lennumaailm on imeline ja loogika siin ei toimi. "Jah, teil on booking olemas ja kõik korras, aga pileti koopia väljastamiseks on meil vaja pileti originaali". Ei kõla just mõistuspäraselt? Ja ma ei olnud ainus, kes sama hädaga Londoni Servisair'i leti taga küüsi näris. Oleks teil pilet, siis annaks me teile teise ka. Piletit pole - meie ka ei anna, ehkki andmed on teie kohta olemas, ostke uus. Huh!

Õnneks sain Estravelist kliendiabist (pärast tööpäeva lõppu) kätte pileti koopia, mille nad Gatwicki faksisid. Mispeale nad siis _kirjutasid_ - käsitsi - uue pileti. Ja siis kirjutasid käsitsi selle koopia. Pileti peal on numbreid palju, pool tundi puhast kirjatööd.

Moraal-1: Hotellist väljudes kontrolli üle mitte ainult tuba, vaid ka oma dokumendid!

Moraal-2: Mine lennujaama varakult! Mina läksin, õnneks.

Estravelile aitäh!