Thursday, October 30, 2008

Kaili ja Ristoga ujumas

Kaili ja Ristoga ujumas. Risto ujub kiiremini ja Kaili palju kiiremini kui mina. Aga erinevalt. Mina olen nõrk, püüan võimalikult palju libiseda ja mitte tööd teha: tõmmete vahel on mul pikad pausid, mille ajal ma lihtsalt liuglen. Kaili vehib aga kogu aeg, ühtegi pausi ei ole - niipea kui jalad on löögi ära teinud, tuleb käetõmme järele, ja vastupidi. Ta teeb ühe otsa jooksul 16 tõmmet, mina 11 - poolteist korda vahet. Aga mina lihtsalt ei jaksa nii tihti! Ujusin ühe ringi Kaili sabas ja tema tempos, ja võttis kohe võhmale. Omas tempos - libisedes ja ainult natuke aeglasemalt - võin aga supelda päris pikalt, kilomeetrikese või nii.

Aga äratõuge on mul parem :)

Metraazh: kilomeeter konna, pärast 300 m niimoodi järgi, et üks ots krooli ja tagasi konna.