Sunday, October 5, 2008

Kõrvemaa Xdream

Kaisa - Merili - mina.
Läks hästi.
04:29:33.
Koht 62 / 137, segavõistkonnist 15 / 49.
Seekord oli rattavõistlus kergete seiklusspordi elementidega.
Esialgsed tulemused.

Vigadeks - kanuu juhtimine (olime päris palju kaldas kinni), üks liig-optimistlik rattavalik ja üks liig-konservatiivne.

1) Kanuu valik: Kilomeeteri jooksu võtsime hoogsalt ja saime üsna hea koha, kuid valisin vale kanuu: puust mõladega. Need olid väikesed ja rasked, eriti vastik oli nendega tüürida. Sinna nahka läks (minu arvates) meie kanuu tulemus. Samas ei läinud me ümber... erinevalt nii mõnestki :)

1) Kanuu ise: Mina juhtisin ja ... s-tasti. Olime suht palju kaldas kinni. Sõitsime muidu üsna hästi - minu arvates. Mina võtsin punkte ja käisin korra üleni vees, a külm ei hakanud. Tütarlastel on käed tugevad ja tõmmet palju :) Kaisa jälle arvas, et me rohkem seisime kui sõitsime. Aeg 1:17.

Raskuste määramisel saime 3.5 minutit trahvi, kokku kulus 7 minutit.

Ratas 8.5 km tegime kohe algul halva rajavaliku ("viga" on selle kohta vale öelda) ja pidime rattaid 800m mööda soist, kinnikavand sihti tassima. Sealt edasi sõitsime aga hästi :) Kaisa ja Merili tegid rada, mina kontrollisin (ja hästi tegin). Aeg rattale 0:58, kokku 2:22.

Hüppenöör oli minu jaoks selle võistluse suurim kirves. Oulss läks vist 300 peale sellega. Tüdrukud keksisid poole kiiremini ja kergelt. 4 minutit.

Järvede jooks läks hästi, õiges järjekorras. Mina taastusin hüppamisest: joosta jaksasin, a mõtlemine oli esimesed 15 minutit olemata, sörkisin teiste sabas midagi taipamata. Aeg jooksule 0:39, kokku 3:05.

Ratas 10 km sai palju pikem, sest valisime eriti pika ja vist ajakuluka ringisõidu. Minu valik - Kaisa oleks otse läind. Pika etapi lõpus tegin veel ühe kala, keerasin teelt matkarajale (mõistus!!! auuu!). Saime toreda sõidu üle Jussi nõmme, a võtsime üht tõusu topelt. Jussi järvedeni läksime "männijuurikaid mööda", mitte teelt. Aeg 1:24, kokku 4:29.

Finishis püüdis Skype Beta meid peaaegu kinni, paar sekundit jäi puudu.

Pärast sai suitsusauna ja Vahuri inglite shampust. Oooo!!!

Külm ja märg? Mul oli vähe riideid ja ikka oli palav. Kanuupunkte võttes sain kohe vööni märjaks ja korra käisin rinnuni vees (kanuuse tulles). Võistluse ajal pole lihtsalt aega külma tunda :)

Kokku: Ma loen jooksu- ja orienteerumis-võistlusel heaks tulemuseks aega alla võitja aeg x 1.5. Selle järgi - oli hea tulemus. Enesetunde järgi samuti. Parema tulemuse jaoks oleks pidanud tegema õiged rajavalikud, ei muud. Kanuus kaotasime ajaliselt vähe (vahe 30 kohta eespool olnud Hansa X-ga vaid 7 minutit) ja jooksime imeliselt (39. tulemus kõigist võistkondadest). Orienteerusime ses mõttes hästi, et kui kellelgi sõitis katus ära, siis teised kohe aitasid. Ja kõik olid hirmus tublid, eks :)