Friday, October 17, 2008

Proovime Picasat

Proovisin Picasat ja olen parajas segaduses.

Piltide korraldus polegi nii jube kui ma kartsin. Pmst on võimalus füüsilisi katalooge pidi vaadata olemas, ei pea ainult ajatelge jälgima.

Redigeerimine on aga väga sümpaatne. Mulle vajalikud asjad on enam-vähem olemas. Photoshopist erinevad, aga enamasti mugavamad.

Tegin kõik ära... eksportisin pildid veebi ja panin üles... ja siis saabus segadus.

Nüüd tahaks pildid backupiks teise arvutisse panna. Picasat seal ei ole ja ilmselt ka ei tule. Kuidas seda teha? Photoshopiga oli lihtne: piltidest on originaalid, on muudetud versioonid ja ehk ka veebieksport, kõik on failitasemel nähav ja üle kantav. Picasa aga hoiab infot enda sees. Mida siis teha...?

Segadus pole muidugi Picasa süü. Minu pildimajandus ei saa korda enne, kui mul on pildid ühes ja ainult ühes kohas.