Saturday, January 3, 2009

Ronimine, jaanuar

Reede, 02: Ukerdasin all traaversil ja kümmekond korda pingutamata üles (ja 3x alla). Proovisin siledat rada, jalad ainult seinal, a no sentimeetritki ei saanud ronitud.

Esmasp, 05: Juhaniga. Lõpuks tegime vasakul rajal "jalad värvidel, käed hallil" harjutust. Juhani sai vist puhtalt üles, mina mitte - pidin vahepeal puhkama. A ma olin selleks ajaks mitu tundi ronind, käed väsind. Järgmine kord proovin värske jõuga uuesti.

Kolmap, 07:Lisaks korralikule võimlemisele ja 5km jooksule ronisin ka. Vasak rada "käed hallidel" - ei saand puhtalt, kukkusin korra köide, aga lubab. Keskmine rada "jalad hallidel" - esimese korraga. Keskmine "käed hallidel" - tundub lootusetu. Nagu Kaisa kirjutas, käib mäng haarete suunade peal.

Pühap, 11:Lasnamäel.

Neljap, 14:Lasnamäel.

Esmasp, 26:Lasnamäel. Üle kahe nädala jälle seinal, krdi hea oli. Uued rajad. Vähemalt värvilised rajad on kerged: suured nukid ja tihedalt. Külje peal on lastesein, ehk siis tihe nukipuru üles välja (aitäh!, kesiganes selle keeras sinna).

Plaan:
- tuleb rohkem all turnida.
- tuleb rohkem ebamugavat negatiivi ronida.
- maleruute proovida.

Kolmap, 28: Eksam! Väga ootamatult tuli, Peedo helistas teisip õhtul (mul sünnipäev) ja ütles, et mu e-mail olla tagasi põrkind ja kas ma ei taha. Tahtsin. Tegime koos Siimuga, mõlemad kenasti läbi.

Reede, 30: Lasnamäel. Üles ronisin vähe, all pusisin palju. Tegin kõikide (st 12, 21, 34, 43, 56, 65) maleruutude algused ära.