Monday, May 17, 2010

Dio

Iida koolipanekuga käivad mõtted ümber mu enda koolitee. Paar päeva tagasi tuli raadiost "Rainbow in the Dark". Mispuhul meenus, taas, põhikooli teine pool:

Sattusin korraks istuma Kristjani kõrvale.
Tagapingis sädistas üks tütarlaps teisele umbes nii:
... ja siis prooviti nii, et pandi ta laulama reaktiivlennuki mootori kõrvale! Ja selgus, et Dio hääl oli tugevam kui lennuki mootor! Saad aru, reaktiivlennuki! ÄGE!
Olin mõttes nõus, pöördusin ja küsisin: Kes on Dio?
Ronnie James Dio... Black Sabbathi laulja.
Ebakompetentsemat tunnet kui tol hetkel ei ole ma oma elu sees tundnud. Igatahes pole mul meeles, et too tütarlaps mu'ga kooliajal enam suhelnud oleks.

Tüdrukust sai tore inimene ja mina tean nüüd elu lõpuni, kes on Dio. Mul on vist isegi üks ta kassett alles...

RIP.

No comments: