Sunday, July 29, 2012

Spring Mountains

Minust on saanud Spring Mountains'i ekspert.

Eile VisitorS Center'is,
mina: Mis mõttes te ei tea, et neli aastat tagasi kukkus Echo Loopi teel lennuk alla?
tütarlaps leti taga: mmmmm.
mina: Neli inimest sai surma, mets põles, kogu piirkond oli tükk aega kinni.
tütarlaps: eee.. ei ole kuulnud.
mina: Minge vaadake oma silmaga, TCT trailheadi juures on mets otse sõidutee kõrvalt põlenud!

Ühele jaapani paarile tegin rajal kiire piirkonna ülevaate. Tipud, kõrgused, näitasin näpuga lund, rääkisin 1955 aasta lennuki-katastroofist - seda vähemalt töötajad teavad, aga "Skunk Works" annab sellele palju parema tausta kui tavainimesel on.

Ma olen käinud ära kolm kõrgemat tippu (Griffith, Charleston, Mummy).
Ma olen läbi käinud enamiku radu. Bonanza ja Mummy Springs on puudu.
Ja radade kõrvalt olen turninud Charlestonile üle Devils Thumb shortcuti, roninud Little Falls rajalt läbi "wildernessi" kanjoni harjale ja nüüd siis käinud Mummy otsas.

Ilmselgelt olen ma Las Vegases liiga palju aega veetnud.

1 comment:

Anonymous said...

Every weekend i used to pay a quick visit this web page, for
the reason that i wish for enjoyment, as this this web page conations really fastidious funny data too.


my web page how to get lot of followers on instagram