Wednesday, March 5, 2014

Rattaga tööle, 1

Läbi kesklinna, 9 km, alla poole tunni. Üsna täpselt 20 km/h.

Esimene ehmatus oli kohe lasteaia ees Raua - Vilmsi ristis. Sõiduauto keeras mulle ilma suunda näitamata ette, minu arust meelega. Uhh!!!

Kristiine ristis tehti mulle kolm tagant mööda sõites kolm napikat järjest.

Sõpakal keeras kaubik hoovi sõites mulle sirgelt ette. Tuli selja tagant ja tegi hoogsa parempöörde. Nägin seda ette ja võtsin hoo maha ja kõik läks õnneks hästi. Aga mida selliste olukordade ennetamiseks päriselt teha - ei tea.

Muidu on tore. Märtsi algus, aga kõik teed on juba kuivad. Vähesed lombid on alles jääs. Asfaldi-auke sel kevadel pole, soe talv on abiks olnud.

Ja ratas on mul hea. Ilma amordita MTB, rehvides 4 at. Mitte nii rakett nagu MNT, aga ikkagi mõnusalt jäik, ja kaevuluuke ei pea kartma, ja väiksemad augud pehmendab ära. Istud sadulasse ja kutsub vajutama :)

1 comment:

Anonymous said...

Tubli!

Pimedas aitas auto lähitulega võrreldav lamp, autod tõmbasid uskumatult ja tihti isegi liigselt koomale.

Ok, kui väga vaja, pane hmm täispuhutav nukk pakiraamile ja kaela silt: palun ära sõida minule või jalgrattale otsa.

Kui nukku ei taha, siis proovi, kas seesama lamp on päeval nähtav, arvatavasti on. Nagu ma ütlesin, neid lampe saab ~15€.
Mootorratturid kasutavad nähtavaks tegemiseks risti üle selja käivat helkurlinti; nagu klassikaline mootorrattal sõitev politseinik. Linti müüakse ka autokauplustes, käib pandlaga kinni.

Või vali teine trajektoor või teine aeg. Erineval kellaajal on Tallinna liiklus täiesti erinev, hommikul 8.50 on liiklus täis erilisi hullumeelseid tõpraid.
Mina, kes ma sõitsin Kathmandus mootorrattaga, lugesin nüüd sügisel Tallinna 8.50 liiklust ohtlikuks ja läksin liikluses esinevate jobude konsentratsiooni tõttu tööle pigem 9.20, liiga palju jamasi liikluses.

J