Thursday, March 12, 2015

Minecraft

Mu lemmik-arvuti-mäng üldse on Nethack. Minecraft on nagu graafiline Nethack. Võimalusi on rohkem, aga minimalism ja "tunnetus" on sarnased.

MC askensioon on siis Ender Dragoni mahalöömine. Soovitavalt "survival" režiimis. Ja ennäe - saingi hakkama! Kogusin vähemalt 3-5 korda rohkem kola selle jaoks kui vaja. Korraldasin End maailmas pruulikoja (noh et siis on sisuliselt lõputu joogivaru omast käest), ehitasin nether wart-ide kasvanduse, hankisin peotäie max võlutasemega vibusid, mul oli 64packide kaupa enam-vähem kõike mittemaagilist. Pool maailma oli alt tühjaks kaevatud, üleval oli kollikasvandus.

End portali leidsin koba peale kohe mängu alguses.

Samas:
- uuendatud Nether on ikka vastik. Enne mingit x uuendust võisin ma (survival-normalis) käia ja blaze'e lammutada. Enam ei saa. Samas pole seal netheris pikalt vaja olla. Jooksed ja tood veidi warte + soulsandi, võtad maha kümmekond blaze'i (jõujoogi tarbeks), kõik.
- Ma ei leidnud sest maailmast ei melonit, ei kõrvitsat.
- Ei saanud lohet tapetud suremata. Ühe samba otsast tõstis ta mu lihtsalt alla. Surnd, kõik!

Lapsed mängivad "creative" režiimis ja ehitavad imeasju kokku, kiusavad wither-it ja Alo möllab beaconitega. Aga mitme-mängija varianti pole ma neil veel proovida lasknud.

No comments: