Friday, April 24, 2015

Tank (mamilipostitus)

Eelmisel (2013/2014) talvel juhtis kolleeg S mu tähelepanu ühele hydra.ee kuulutusele, mispeale ma pärast väikest mõtlemist ostsin endale uue kasutatud ratta. Nüüd olen üle aasta kahe amordiga Scotti omanik.

See ratas on kaugelt üle minu võimete. Tunne on - minu nappide oskuste juures - nagu tanki roolis. Asfaldile pole sellega asja - mu vana Merida on palju kiirem. Aga metsas on Scott tore. Nii et ma siis sõidangi metsas. Või rabas. Või vähemalt üritan. Igatahes saan ma läbi igasugu kohtadest, kuhu varem nina poleks panna julgenud.

Eelmine TRM läks mul hästi just tänu pehmele rattale. Julgesin laskuda, seega sain ka tõusudest hooga üles, kokkuvõttes oli igavesti mõnus.

Millegi muu kui spordi jaoks FS ei sobi. Pakikat sellele ei pane. Poodi minna ei söanda. Õnneks on mu nüüd-amordita-Merida kõige muu jaoks olemas.

Kas tavaline HT oleks parem v halvem? Ei tea, ei tea... Aga Spark on igal juhul lõbusam. Ja see ju loeb, eks!

Viiteks iseendale - juhend:
https://s3.amazonaws.com/assets.scott-sports.com/manuals/12bike/2012_N_spark_en.pdf
Taga-amordi norm rõhk on mul selle järgi 9.5 bar.

No comments: