Wednesday, August 26, 2015

MTB @ Randvere

Ma endiselt ei oska jalgrattaga sõita.

Aga aeg-ajalt tuleb seda endale tõestada. Harku algajate öösõit natuke tõestas. Aga mitte piisavalt.
Nii läksin täna Randvere MTB kolmapäevakule.
Meenutuseks: 5 aastat tagasi käisin ka ja tulin sealt nuttes tagasi.
Ja täna täpselt sama.

Erinevused 2010. aastaga:
1) Mul on päris maastiku-ratas. FS! Söest raam! X0 grupp! Kui 2010 võis feili ratta süüks kanda, siis täna küll ei.
2) Ma olen arvestatava mahu maastiku-trenni teinud. Ka sealsamas Randveres. Tavaline inimene oleks selle ajaga rattasõidu mitu korda selgeks saanud.
3) Saan kukkudes jalad klippidest.

Sarnasused 2010. aastaga:
1) Ma ei julge maastikul sõita.
2) Ma kardan tagant tulijaid. Rajaga-tutvumis-ringil vahtisin kogu aeg selja taha, et kas keegi tuleb. Ja kui tuli, siis jäin seisma ja kobisin rajalt heaga eest. Sest kõik on must NII PALJU kiiremad.
3) Ma jätkuvalt jooksen kiiremini kui sõidan :)
4) Sillad ja purded - ei, ei, ei.

Ürituse käik: jäin hiljaks; maksin; tegin raja-tutvumis-ringi, 40 minutit. Leidsin, et võistlus-distantsi (2 ringi) läbida ei jõuaks, sest lõpetaksin kottpimedas. Numbrit ei võtnud. Tegin ühe "piraat" ringi ja tulin koju ära.

Minu ringide ajad: 40 min, 33 min.
Teiste tulemused.
Kõik, ka naised ja lapsed, KÕIK on minust kiiremad.

Paneme tähele, et Randvere on kolmapäeva-sarja kõige lihtsam rada. Tehnilisust pole, hirmu pole, tõuse pole, ainult anna minna!

Järgmise hommikul sõitsin raja uuesti läbi; omast arust palju paremini, kordagi kukkumata, raja kõrval seismata ja kedagi ootamata. Aeg - 30 minutit. Okei, 30 sekundit läheb maha, korjasin metsa jäänud Škoda lindi üles. S.t. see ongi minu objektiivne kiirus ja paremini ma ei oska. :(

Järgmisel nädalal sõitsin uuesti osaliselt läbi Harku öösõidu raja. Kas olen päeval parem kui öösel? Vastus - ei.

No comments: