Saturday, March 5, 2016

Suusatalv 2016

Kõigepealt polnd lund.
Siis tuli lumi, aga mina sain Lumeilvese matkal selja haigeks ja ei suusatand.
Seejärel sain bronhiidi ja olin kuu aega sisuliselt liikumata.
Siis polnd jälle lund.
Nii on suusatamine sel talvel väga napp olnud.
Mõned korrad Pirital, üks ring Harkus, üks suusamatk Kõrvemaal.

Täna käisime Kõrvemaal rada sõitmas.
Seal on alati hea!
End suusarajal hästi tundmiseks peavad vorm ja stiil olema paremad kui mul praegu. Ähkisin ja rapsisin ja tundsin end nagu kogemata laudadele sattund karupoeg Puhh. Laskumistel pidurdasin, üks jalg soonest väljas. Osad tõusud jalutasin. AGA! 19 km ringi aeg tuli 1:25, mis on vaid 10 min rohkem kui mu elu kõige kiirem Kõrvemaa-19-km. Ja see kõige-kiirem oli tol toredal talvel, kus ma suusatasin kokku 1000 km.

Jama on aga sellega, et selg on jälle valus. Tunda andis juba poole maa pealt. Lõpus ei kannatanud enam laskumistel kükki lasta. Ja nüüd kodus on ka valus. Vanadus? Miski muu? Ei tea ega ei tahagi teada, aga midagi peab ilmselt tegema...

No comments: